LIVERPOOL FC Blog

hírek, összefoglalók, videók, interjúk, előzetesek, streamek

Utolsó kommentek

  • 12345: YA kurva anyádat, geci liverpool! (2007.07.01. 17:23) Jose, te gyökér
  • csabax: Szóval az a helyzet, hogy mégiscsak van Isten! BL-döntős a Liverpool! (2007.05.02. 17:06) Jöhet a hatodik
  • Tikesz: Évek óta ezt mondom én is, hogy a széleket meg kell erősíteni, + egy jó csatár még kellene.De akko... (2007.05.02. 14:25) Jöhet a hatodik
  • ádámbalázs: remélem nyer a LIVERPOOL!!!!!sokan híányoznak a chelseabol ez jó!!!! (2007.05.01. 14:49) Liverpool - Chelsea előzetes
  • Corazón de León: 4-4-1-1 helyett 4-4-2. Gerrard jobboldalon, Finnan mégsem épült fel, helyette Arbeloa. Zenden nag... (2007.04.25. 20:04) Chelsea - Liverpool előzetes
  • Surfin: Lol. Ez tetszik. Mourinho aszondja, hogy a Liverpool kis klub :D. Régebben nem igen csíptem, de ke... (2007.04.25. 18:05) Jose, te gyökér
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

The Perfect Weekend

2007.04.08. 21:31 Kirky

A Reading elleni mérkőzés részletes elemzésére most nem vállalkoznék, de kijelenthetem: Tökéletes Hétvége volt ez a mostani! Mindenki tudja már, remélhetőleg a gólokat is látta, vagy akár az egész meccset, csapatunk egy küzdelmes találkozón 2-1-es győzelmet ért el, és ezzel megerősítette helyét a Premiership 3. helyén. Kicsit visszautalnék az előző írásomra, amit remélhetőleg mindenki olvasott már... 3-1-et tippeltem, tehát a kapott gólok számát sikeresen eltaláltam, ezenkívül azt is jól éreztem, hogy az egyik gólunkat olyan szerzi, aki még nem lőtt gólt idáig a Liverpool mezében. Legalábbis tétmeccsen, edzésen már biztos. Azt viszont hozzátenném, hogy Arbeloa az utolsó előtti akire számítottam gólszerzésben, az utolsó egyértelműen Mohamed barátunk. Aztán megemlíteném még, hogy a másik három "fontos" találkozó kimenetele is úgy alakult, ahogy én azt a mérkőzések előtt kívántam. Sajnos nem magunknak kell már szurkolnunk a bajnoki címért, de ha nem mi, akkor a Manchester se, és ezt jelenleg csak a Chelsea tudja megakadályozni... Szóval örültem Ferdinand papa balfaszkodásának, még sok ilyet kívánok neked Rio! Az Arsenal botlása is jól jött, hisz ha esetleg meg is nyernék az elmarad meccsüket, akkor is elöttük maradnánk. És persze, ami a legfontosabb: Kópháza csapata(ebben a csapatban úgymond focizom:) megszerezte régvárt győzelmét a mai napon, egy jó kis hajtós meccsen 2-1-es győzelemmel sikerült otthon tartani a három pontot a Nagyérdemű legnagyobb örömére... Reméljük mindenhol ilyen remek folytatás vár ránk, szerdán pedig hozzuk a kötelezőt, ebben az idényben harmadszor is megverjük a PSV-t!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://liverpoolfc.blog.hu/api/trackback/id/tr3656279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása